Doties uz iepirkumu grozu

Pārskatīt lietotāja rokasgrāmatu
Palīdzība pa tālruni:
+371 20006955

Noteikumi

I. Kopējie noteikumi

  1. VEDINU.LV internetveikala (turpmāk – Internetveikala) noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir piemērojami, klientam iesniedzot pasūtījumu VEDINU.LV Internetveikala vietnē. Šie noteikumi nav spēkā vai ir daļēji spēkā klientiem, kuri ir parakstījuši rakstisku sadarbības līgumu ar VEDINU.LV un izmanto elektroniskā Internetveikala vietni savu iekārtu iegādes pasūtījumu noformēšanai. Šo noteikumu spēkā esošie nosacījumi ir definēti atsevišķā sadarbības līgumā.
  2. VEDINU.LV ir tiesības koriģēt Internetveikala noteikumus. Klientam, iepērkoties Internetveikalā, ir piemērojami Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī (tiek norādīti, veicot pasūtījumu).
  3. Klientam netiek sniegta iespēja iesniegt preču pasūtījumu VEDINU.LV, ja viņš nav iepazinies ar Internetveikala Noteikumiem. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt, ja pirms preču pasūtīšanas viņš apstiprina savu piekrišanu Noteikumiem, uzklikšķinot uz “PIEKRĪTU”. Gadījumos, ja klients daļēji vai pilnībā nepiekrīt visiem vai tikai daļai Noteikumu, viņš nedrīkst iesniegt pasūtījumu VEDINU.LV elektroniskā veidā, jo pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies un bez iebildumiem piekritis visiem Internetveikala Noteikumiem.
  4. VEDINU.LV ir atbrīvojams no jebkuras atbildības gadījumos, ja zaudējumi rodas tāpēc, ka Klients, neņemdams vērā viņam sniegtos ieteikumus un savas saistības, nav iepazinies ar Internetveikala Noteikumiem, kaut gan viņam ir tikusi sniegta šāda iespēja.

 

II. Privātuma politika

  1. Klientam, kurš vēlas pasūtīt preces VEDINU.LV Internetveikalā, ir jāreģistrējas VEDINU.LV interneta vietnē, ievadot tur savu reģistrācijas vārdu un paroli. VEDINU.LV apliecina, ka reģistrācijas fakts vienlaikus nenozīmē, ka Klientam tiks sūtīti informatīvie ziņojumi, izņemot tos, kas nepieciešami preču pasūtīšanai un piegādei. Ja Klients vēlas saņemt VEDINU.LV informatīvos ziņojumus, viņam tiek dota iespēja izvēlēties, kādos gadījumos tie viņam tiks sūtīti.
  2. Klientam, pasūtot preces, ir jānorāda preču piegādei nepieciešamie Klienta personas dati: vārds, uzvārds, uzņēmuma nosaukums, uzņēmuma reģistrācijas kods un PVN maksātāja kods; preču piegādes adrese, tālruņa numurs un citi piegādei nepieciešamie dati. VEDINU.LV apliecina, ka šie dati tiks izmantoti tikai preču pasūtījuma un piegādes vajadzībām. VEDINU.LV apņemas neatklāt šo informāciju trešajām personām, izņemot VEDINU.LV partnerus, kas sniedz preču piegādes vai citus ar Klienta pasūtījuma iesniegšanu vai izpildi saistītus pakalpojumus. Jebkuri citi ar Klienta personiskās informācijas atklāšanu trešajām personām saistītie izņēmuma gadījumi vienmēr tiek saskaņoti ar Klientu. Visos citos gadījumos jebkuri Klienta personas dati trešajām personām var tikt atklāti tikai ES tiesību aktos paredzētajos gadījumos.
  3. Klients, reģistrēdamies VEDINU.LV Internetveikalā un pasūtīdams preces, apņemas sargāt un nevienam neatklāt savus pievienošanās datus. Vienlaikus Klients apstiprina, ka viņš ir pilngadīgs un viņam ir tiesībās pasūtīt preces VEDINU.LV Internetveikalā. Gadījumā, ja Klients atklāj savus pievienošanās datus, VEDINU.LV ir atbrīvojams no jebkuras ar to saistītās atbildības.
  4. Iepazinies ar Noteikumiem, Klients apstiprina: viņš ir informēts, ka, apmeklējot VEDINU.LV Internetveikalu, viņa datorā tiks izvietoti sīkdatņu faili (faili, ko sūta interneta serveris).
  5. VEDINU.LV apliecina, ka Klientu personas datu aizsardzībai tiecas izmantot jaunākās un progresīvākās tehnoloģijas.

 

III. Pasūtījuma iesniegšanas kārtība un nosacījumi

  1. Klients, apmeklēdams Internetveikala vietni, izvēlas sev vēlamās preces. Tās izvēloties, tiek izveidots iepirkumu grozs.
  2. Kad iepirkumu grozs noformēts, Klientam ir jāievada dati, kas nepieciešami izvēlēto preču piegādei: vārds, uzvārds, uzņēmuma nosaukums, uzņēmuma reģistrācijas kods un PVN maksātāja kods; preču piegādes adrese, tālruņa numurs un papildu informācija, kas var būt svarīga pasūtīto preču piegādei. VEDINU.LV apstiprina, ka Klienta sniegtie dati tiks izmantoti tikai preču pārdošanas un piegādes mērķiem, nepārkāpjot LR tiesību aktos paredzētās personas datu aizsardzības prasības.
  3. Pēc tam Klientam ir jāizvēlas viens no iespējamajiem preču piegādes veidiem (plašāk – šo Noteikumu VIII nodaļā). Vienlaikus, ņemot vērā izvēlēto piegādes veidu, var tikt izvēlēts viens no VEDINU.LV Internetveikalā pieejamajiem norēķinu veidiem. Vienlaikus Klients apstiprina, ka, izvēloties piegādes veidu uz viņa norādīto vietu (izņemot tirdzniecības/saņemšanas vietu pie VEDINU.LV tirdzniecības partnera) viņš piekrīt piegādes dienā būt sasniedzams norādītajā adresē.
  4. Pēdējā logā tiek ģenerēti visi Klienta sniegtie dati, pirms kuru apstiprināšanas Klientam ir jāpārliecinās, vai sniegtie dati ir pareizi un atbilst viņa vēlmēm. Klientam ir iespēja izlabot kļūdainos datus pirms pasūtījuma nosūtīšanas VEDINU.LV. Klientam netiek sniegta iespēja koriģēt preču piegādei nepieciešamos personas datus jau pēc pasūtījuma iesniegšanas. Klientam netiek sniegta iespēja apstiprināt pasūtījumu līdz brīdim, kamēr viņš atzīmē, ka ir iepazinies ar VEDINU.LV Internetveikala Noteikumiem un tiem piekrīt. Gadījumā, ja pirms preču izvēles Klients nav iepazinies ar Internetveikala Noteikumiem, viņam tas ir jāizdara pirms sava pasūtījuma un tajā sniegto datu apstiprināšanas.
  5. Kad klients pasūtījumu ir apstiprinājis, tas tiek nosūtīts VEDINU.LV. Pasūtījums ir uzskatāms par iesniegtu kopš brīža, kad to saņem VEDINU.LV. Vienlaikus šai gadījumā tiek uzskatīts, ka starp Klientu un VEDINU.LV ir noslēgts līgums. Tomēr šāds līgums ir uzskatāms par izpildāmu tikai kopš brīža, kad VEDINU.LV no Klienta izvēlētās bankas saņem apstiprinājumu, ka ir notikusi norēķināšanās par pasūtītajām precēm.
  6. Kad Klients ir nosūtījis pasūtījumu, VEDINU.LV sistēma automātiski nosūta Klientam elektronisko vēstuli, kurā norādītas pasūtītās preces un Klienta sniegtie dati.
  7. Kad VEDINU.LV no bankas saņem ziņojumu par Klienta veiktu maksājumu preču no Internetveikala iegādei, Klientam tiek nosūtīts paziņojums uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi. Ziņojuma no bankas saņemšanas brīdis ir uzskatāms par līguma starp Klientu un VEDINU.LV izpildes sākuma brīdi.
  8. Klienta iesniegtais pasūtījums tiek uzglabāts VEDINU.LV datubāzē atbilstoši Lietuvas Republikā spēkā esošajām tiesību aktu prasībām par šādu datu uzglabāšanas termiņu.
  9. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, iesniegdams pasūtījumu, ir iepazinies un bez ierunām piekrīt visiem Internetveikala Noteikumiem, kā arī visiem citiem pie pasūtījuma norādītajiem nosacījumiem.
  10. Līgums tiek noslēgts un pildīts latviešu vai krievu valodā.

 

IV. Garantijas un preču cenas noteikšana

  1. Katras preces tehniskās īpašības Internetveikalā kopumā tiek norādītas pie konkrētās preces.
  2. VEDINU.LV norāda un Klients apstiprina, ka ir iepazinies ar faktu, ka izmantojamā monitora īpatnību dēļ preces, kas norādītas Internetveikalā, pēc krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst preces reālajam lielumam, formai un krāsām; kā arī viņš piekrīt, ka izstrādājums pēc viņa vēlēšanās var tikt koriģēts krāsas, lieluma, tehnisko parametru u.tml. ziņā. Šai gadījumā Pircējs atsevišķi saskaņo pasūtījumu ar VEDINU.LV un apstiprina pasūtījumu, veicot priekšapmaksu.
  3. Klients piekrīt, ka viņš, elektroniskā veidā iesniegdams Internetveikalā pasūtījumu, apņemas par precēm samaksāt pasūtījumā norādīto cenu.
  4. Cenas Internetveikalā un pasūtījumā tiek norādītas eiro (EUR) ieskaitot PVN.
  5. VEDINU.LV pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā paredzētajiem nosacījumiem. Gadījumos, kad Klientam pārdotās preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Klients piekrīt vispirms nekavējoties telefoniski paziņot par to VEDINU.LV, kas savukārt apņemas veikt visus iespējamos pasākumus esošo trūkumu novēršanai, ja šie trūkumi ir radušies VEDINU.LV vai tā vārdā darbojošos trešo personu vainas dēļ. Ja VEDINU.LV saprātīgā, ar Klientu saskaņotā termiņā trūkumus nenovērš, Klients savas tiesības var aizstāvēt LR Civilkodeksa noteiktajā kārtībā.
  6. VEDINU.LV saistības attiecībā uz precēm:

6.1. Gadījumos, kad konkrētām precēm ir noteikts lietošanas derīguma termiņš, VEDINU.LV apņemas šādas preces Klientam pārdot tā, lai viņam būtu reāla iespēja tās izmantot līdz derīguma termiņa beigām.

6.2. VEDINU.LV apņemas pārdot pienācīgas kvalitātes preces, kas atbilst pasūtījumā noteiktajām prasībām.

6.3. VEDINU.LV apņemas piegādāt Klientam pasūtījumā norādīto preču daudzumu. VEDINU.LV nav atbildīgs par gadījumiem, kad pārdoto preču daudzums nav precīzs, jo klients VEDINU.LV iesniegtajā pasūtījumā ir nepareizi norādījis datus.

6.4. VEDINU.LV visos gadījumos piegādā Klientam preču sortimentu, kas atbilst Pasūtījumā norādītajiem kritērijiem.

6.5. Gadījumos, kad pasūtījumā paredzēts noteikts preču komplekts, VEDINU.LV apņemas piegādāt visus komplektā iekļaujamos priekšmetus.

6.6. Preces tiek piegādātas iepakotas atbilstoši to raksturam, tiecoties pēc tā, lai preces būtu derīgas lietošanai paredzētajā veidā.

 

V. Preču kvalitātes garantija

  1. Katras preces vai iekārtas rūpnīcas kvalitātes garantija, ja šāda garantija tiek piemērota, tiek norādīta katras Internetveikalā iekļautās preces vai iekārtas kartiņā – aprakstā.
  2. Rūpnīcas kvalitātes garantija visām precēm un iekārtām stājas spēkā no to pārdošanas datuma.
  3. Rūpnīcas kvalitātes garantija var nebūt spēkā, ja minētās preces vai iekārtas, kas iekļautas turpmāk norādītajās preču kategorijās, tikušas uzstādītas un palaistas pašrocīgi, bez atestēta elektrības vai ventilācijas speciālista paraksta iekārtas tehniskajā pasē, spēkā esošas atestācijas apliecības kopijas un iekārtas instalēšanas datuma. Šādas iekārtas ir:

a) rekuperatori;

b) industriālie ventilatori;

c) gaisa pievades iekārtas;

b) industriālie gaisa sildītāji;

c) kamīna ventilatori;

d) divu ātrumu sadzīves ventilatori, ventilatori ar taimeri, mitruma un kustību sensoriem;

e) vadības iekārtas.

        4. VEDINU.LV garantijas apkopes pakalpojumus veic adresē: Naugarduko g. 97, LT-03160 Viļņa, Lietuva, tālr.. +371 20006955.

 

VI. Apmaksas kārtība un termiņi

  1. Klients par pasūtītajām precēm norēķinās vienā no VEDINU.LV Internetveikalā norādītajiem veidiem:

a) ar pārskaitījumu, patstāvīgi izmantodams savu internetbanku vai bankas biroju;

b) norēķinoties ar kredītkarti vai debetkarti, izmantojot OPAY maksājumu sistēmu.

2. Ja Klients ir izvēlējies patstāvīgi norēķināties ar pārskaitījumu, viņam ir pienākums nekavējoties veikt maksājumu par pasūtītajām precēm, pretējā gadījumā viņš zaudē tiesības izteikt pretenzijas par preču piegādes termiņa neievērošanu, jo preču sūtījuma pēc Klienta pasūtījuma formēšana tiek uzsākta tikai pēc tam, kad VEDINU.LV ir saņēmis samaksu par precēm.

 

VII. Preču atpakaļatdošana

  1. Klientam tiek sniegta iespēja apmainīt saņemtos priekšmetus pret citiem analoģiskiem cita lieluma, formas, krāsas, cita modeļa vai komplektācijas priekšmetiem vai nodot atpakaļ viņam nepatīkošās preces.
  2. Šādas tiesības Klients var īstenot 14 dienu laikā no brīža, kad viņam nodotas preces (sākot skaitīt no brīža, kad Klients vai cita viņa pilnvarota persona parakstās pasūtījuma saņemšanas lapā). Šīs Klienta tiesības ir saistītas ar to, ka Klients nav apmierināts ar noteiktās preces lielumu, formu, krāsu, modeli vai atbilstošo preču komplektāciju.
  3. Preču apmaiņa un atpakaļatdošana ir iespējama tikai tad, ja maināmās vai atpakaļ atdodamās preces atbilst šādām prasībām:

a) tās nav lietotas;

b) nav bojātas;

c) ir saglabātas preču lietošanas īpašības;

d) tās nav zaudējušas tirgus izskatu;

e) atpakaļ atdodamajai precei ir jābūt neizkomplektētai;

f) nav bojāts oriģinālais iepakojums.

Iepakojuma izmaiņas (izņemot caurspīdīgo polietilēna aizsargplēvi), kas nepieciešamas preces apskatei, netiek uzskatītas par būtiskiem bojājumiem vai preces tirgus izskata zudumu. Visos gadījumos preces ir jāatdod atpakaļ oriģinālajā iepakojumā.

Klientam, atdodot atpakaļ preces, visos gadījumos ir jāiesniedz VEDINU.LV preču iegādes dokumenti.

  1. Vadoties pēc Lietuvas Republikā spēkā esošajiem “Lietu atpakaļatdošanas un apmaiņas noteikumiem”, kas ar saimniecības ministra pavēli Nr. 217. apstiprināti 2001. g. 29. jūnijā (aktuālā – 2012. g. 15. marta – redakcija Nr. 4-243 ir publicēta izdevumā “Valstybės žinios” 22.03.2012., Nr. 34-1637), Pircēja prasība apmainīt iegādāto preci pret analoģisku preci vai saņemt atpakaļ par to samaksāto naudu, netiek apmierināta attiecībā uz iegādātajām elektromašīnām un iekārtām.
  2. Specifiskas preces, kas netiek glabātas VEDINU.LV noliktavā (tām ir nepieciešama piegādes termiņa precizēšana), tiek piegādātas tikai pēc pasūtījuma un priekšapmaksas veikšanas, tāpēc šīs preces netiek mainītas un pieņemtas atpakaļ. Klients tam piekrīt, un tiek uzskatīts, ka, pasūtīdams noliktavā neglabājamās preces, viņš ir par to informēts un pilnībā uzņemas atbildību un risku gadījumā, ja prece neatbildīs viņa gaidām.
  3. Preču apmaiņa un atpakaļ atdošana tiek veikta, ja Klients, izmantojot e-pastu: info@vedinu.lv, paziņo VEDINU.LV par vēlēšanos veikt preču apmaiņu vai atpakaļ atdošanu. Vēstulē ir jānorāda, kāda prece ir atpakaļ atdodama vai maināma, jānorāda atpakaļ atdošanas vai apmaiņas iemesls, kā arī jāatsūta pasūtījuma, iegādes un piegādes dokumentu kopijas, norādot, uz kādu klienta bankas kontu pārskaitīt naudu. Ja Klients neizpilda šīs prasības vai izpilda tās daļēji, VEDINU.LV ir tiesības neizskatīt Klienta ziņojumu par Preču apmaiņu vai atpakaļ atdošanu. Visos gadījumos Klientam ir pienākums sniegt šai punktā prasīto informāciju, un viņš uzņemas pilnu atbildību par tās patiesumu.
  4. Gadījumos, kad preces tiek apmainītas, un šīs maiņas rezultātā rodas cenu atšķirība, Klientam ir jāsamaksā VEDINU.LV šī cenu starpība. Cenu atšķirība tiek samaksāta ar pārskaitījumu uz norādīto VEDINU.LV bankas kontu.
  5. Gadījumos, kad VEDINU.LV nav apmaiņai piemērotu preču, Klientam tiek atmaksāta par preci samaksātā summa, neskaitot piegādes cenu.
  6. Preces var tikt apmainītas vai atpakaļ atdotas tikai tad, ja tās atbilst Noteikumu šīs daļas 3. punktā noteiktajām prasībām. Samaksātā summa ir jāatmaksā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atpakaļatdošanas formas parakstīšanas. Summa, kas samaksāta par preču piegādi, Klientam netiek atmaksāta.
  7. Akciju un izpārdošanas laikā preču atpakaļatdošanai tiek piemēroti īpaši nosacījumu, kas ir jāievēro.

 

VIII. Preču piegāde

  1. Ja Klients ir izvēlējies noliktavā esošas preces piegādi uz viņa norādīto vietu, VEDINU.LV apņemas piegādāt preces 2–3 darbdienu laikā no dienas, kad Klientam izsūtīts apstiprinājums par pasūtījuma izpildi; ja Klients ir izvēlējies noliktavā esošas preces piegādi uz VEDINU.LV tirdzniecības partnera/izņemšanas vietu, VEDINU.LV apņemas piegādāt preces 7 darbdienu laikā no dienas, kad Klientam izsūtīts apstiprinājums par pasūtījuma izpildi. Visos izvēlētajos piegādes veidos noliktavā neglabājamas preces tiek piegādātas 14–45 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Klientam izsūtīts apstiprinājums par pasūtījuma izpildi.

Šādi termiņi netiek piemēroti gadījumos, kad VEDINU.LV noliktavā nav vajadzīgo preču un Klients tiek informēts par viņa pasūtīto preču trūkumu. Vienlaikus Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var kavēties neparedzētu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā VEDINU.LV apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot preču piegādes jautājumus.

  1. Klientam ir pienākums, pasūtot preces, norādīt preču piegādes vietu un personu, kura saņems preces.
  2. Klients apņemas preces saņemt pats. Gadījumā, ja viņš pats nevar preces saņemt, bet preces ir piegādātas norādītajā adresē un, pamatojoties uz citiem Klienta sniegtajiem datiem, Klientam nav tiesību izteikt VEDINU.LV pretenzijas par preču piegādi neatbilstošam subjektam.
  3. Preces, kas pasūtītas VEDINU.LV interneta vietnē, piegādā VEDINU.LV darbinieks vai pilnvarots kurjeru dienests – UAB “Venipak” vai UAB “Negė” (turpmāk – Kurjers). Preces tiek piegādātas ar Klientu saskaņotā laikā. Piegādes laiks tiek norādīts arī Klientam nosūtītajā pasūtījuma apstiprinājumā. Gadījumos, kad Klients noteiktajā laikā nevar preces saņemt, viņam ir pienākums nekavējoties par to paziņot Kurjeram vai VEDINU.LV – tālr. +371 20006955.
  4. Ja Klienta vainas vai no viņa atkarīgu apstākļu dēļ VEDINU.LV nav bijis iespējas piegādāt preces, VEDINU.LV vai Kurjers papildus saskaņo Klientam piemērotu jaunu piegādes laiku. Atkārtota piegāde tiek veikta ne vairāk par vienu reizi. Ja Klients pirmajā reizē nav saņēmis preces, viņam ir tiesības pašam saņemt preces no VEDINU.LV vai no Kurjera saskaņotā vietā. Citos gadījumos, ja Klients divas reizes nav pieņēmis preces, tās tiek nodotas atpakaļ VEDINU.LV, un Klientam nav tiesību izteikt pretenzijas par preču laicīgu nepiegādāšanu. Turklāt VEDINU.LV visos gadījumos tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņa neievērošanu, ja preces Klientam nav piegādātas vai nav laikus piegādātas Klienta vainas vai no Klienta atkarīgu apstākļu dēļ.
  5. Klientam ir pienākums nekavējoties informēt VEDINU.LV pa e-pastu:

a) ja ir norādīts datums, kurā sūtījums ir jāpiegādā, bet sūtījums nav piegādāts vai kurjeri kavējas vairāk nekā 24 stundas;

b) ja, vēršoties pie kurjeriem pa norādīto e-pasta adresi, atbilde uz pieprasījumu darbalaikā netiek sniegta 4 stundu laikā; vai, ja, zvanot par norādīto tālruņa numuru, netiek sniegta atbilde;

c) ja kurjers, piegādājot preces, izturas necienīgi, ir nekārtīgā izskatā;

d) visos gadījumos nekavējoties informēt VEDINU.LV, ja sūtījums tiek piegādāts saplēstā, saburzītā vai citādi bojātā iepakojumā; kā arī gadījumos, kad sūtījumā ir piegādātas citas, nevis pasūtītās preces, vai ir neatbilstošs pasūtīto preču daudzums, nepilnīgs preču komplekts, kā arī neatbilstoša lieluma preces.

7. Visos gadījumos, ja, kurjeram piegādājot Klientam preces, sūtījuma iepakojums ir saburzīts, slapjš vai citādi bojāts, Klienta pienākums ir kurjera izsniegtajā sūtījuma piegādes apstiprinājumā norādīt (ierakstīt piezīmes) vai uzrakstīt atsevišķu aktu par šiem trūkumiem. Tas Klientam ir jādara kurjera klātbūtnē un ar viņa līdzdalību. Ja šādas darbības nav veiktas, VEDINU.LV tiek atbrīvots no atbildības Klienta priekšā par preču bojājumiem, ja šādi bojājumi būtu saistīti ar bojātu iepakojumu, ko Klients nav atzīmējis sūtījuma piegādes apstiprinājumā.

8. Gadījumos, kad Klients, pieņemot preces, ievēro, ka sūtījumā nav atbilstošais preču komplekts vai piegādātās preces nav piemērota lieluma, krāsas vai ir citādi neatbilstošas, Klientam ir nekavējoties par to jāinformē VEDINU.LV, rakstot e-pastu uz adresi: info@vedinu.lv.

 

IX. Citi nosacījumi

1. Visi ziņojumi VEDINU.LV ir jāiesniedz e-pasta adresē: info@vedinu.lv vai, zvanot pa tālruni: +371 20006955.

2. Līgums tiek noslēgts un pildīts, kā arī visa saziņa starp Klientu un VEDINU.LV notiek latviešu vai krievu valodā.

3. Klientam ir tiesības 7 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas no tā atteikties bez jebkādiem papildu nosacījumiem, un viņam nav pienākuma norādīt šī atteikuma iemeslu. Šis termiņš tiek rēķināts kopš brīža, kad preces saskaņā ar līgumu (pasūtījumu) tiek nodotas Klientam.

4. Šādas savas tiesības Klients var īstenot tikai gadījumā, ja lieta (prece) nav tikusi bojāta vai nav būtiski mainījies tās izskats, kā arī, ja tā nav tikusi lietota (iepakojuma izmaiņas tik, cik tās nepieciešamas preces apskatei, netiek uzskatītas par būtiskām).

5. VEDINU.LV ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc Klienta ziņojuma par atteikšanos no līguma saņemšanas apņemas veikt nepieciešamās darbības, lai atjaunotu pirms līguma slēgšanas bijušo stāvokli.

Jūsu jautājums

Aizpildiet laukus vai zvaniet pa tālruni +371 xxx xxxxx.

Jaunumu abonēšana

Pirmais uzziniet jaunumus un saņemiet īpašos piedāvājumus reģistrētajiem lietotājiem.